از اونجایی که این وبلاگ٫ مخاطب خودش رو خیلی سال هست که از دست داده٫ پلتفرم خوبیه که بشه گاهی بدون ترس از قضاوت شدن٫ از اشتباهات زندگی م بنویسم.من از همیشه ی زندگیم تا حالاانسان خجالتی و تنهایی بودم.اول خجالتی بودم...بعد تنهایی بهمون اضافه شد. + نوشته شده در شنبه بیستم اسفند ۱۴۰۱ ساعت 16:10 توسط شاگرد تنبل سابق | بیندیش...
ما را در سایت بیندیش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: دوشنبه 22 اسفند 1401 ساعت: 1:03